Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 26 października 2021 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.732.2021.1.AK

Możliwość zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów prowadzonej działalności gospodarczej wydatków związanych z odbytami podróżami.

INTERPRETACJA INDYWIDUALNA

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2021 r. poz. 1540 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawczyni przedstawione we wniosku z 8 sierpnia 2021 r. (data wpływu 26 sierpnia 2021 r.) o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów - jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 26 sierpnia 2021 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie kosztów uzyskania przychodów.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny oraz zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawczyni prowadzi od 2 października 2013 r. jednoosobową działalność gospodarczą pod firmą C., zarejestrowaną pod adresem NIP i numerem REGON:

Przedmiotowa działalność polega na prowadzeniu korepetycji indywidualnych oraz kursów On­line w zakresie chemii. Praca Wnioskodawczyni skupia się głównie na nauczaniu pozaszkolnym licealistów, wskazanego przedmiotu, jak również prowadzeniu przygotowywali do matury z chemii.

W ramach prowadzonej działalności, Wnioskodawczyni odbywa liczne podróże (w tym również podróże zagraniczne), których celem jest promowanie prowadzonej działalności gospodarczej. Podczas przedmiotowych podróży Wnioskodawczyni reklamuje swoją działalność poprzez zamieszczanie relacji z odwiedzanych miejsc na portalach społecznościowych, jak również prowadzi wówczas nieodpłatne webinary, podczas których przeprowadza pokazowe zajęcia chemii.

Przykładowo, podczas podróży na ..., Wnioskodawczyni zorganizowała webinar pt. "...", który zgromadził szeroką publiczność, przekładając się na zwiększenie zainteresowania jej mediami społecznościowymi. Dodatkowo, prowadzenie zajęć z nietypowych miejsc wpływa pozytywnie na progres w nauce jej podopiecznych w porównaniu do konwencjonalnych sposobów nauczania.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00