Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 18 lipca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0111-KDSB1-1.4019.14.2022.2.MF

Obowiązek lub jego brak naliczenia i zapłaty opłaty od środków spożywczych w odniesieniu do: - wydawanych nieodpłatnie na rzecz partnerów handlowych Napojów słodzonych, które następnie przekazywane są nieodpłatnie klientom detalicznym w ramach akcji promocyjno-marketingowej, - wydawanych nieodpłatnie na rzecz agencji reklamowej Napojów słodzonych, które następnie przekazywane są nieodpłatnie konsumentom lub wydawane jako nagrody w konkursie organizowanym przez tą agencję reklamową, - wydawanych nieodpłatnie na rzecz agencji reklamowej Napojów słodzonych, które następnie serwowane są do spożycia na miejscu osobom fizycznym, - wydawanych nieodpłatnie na rzecz pracowników partnera handlowego lub agencji reklamowej Napojów słodzonych, które następnie serwowane są pracownikom w celu degustacji, - wydawanych nieodpłatnie na rzecz agencji reklamowej lub innego podmiotu zobowiązanego do realizacji akcji marketingowej Napojów słodzonych, które następnie są doczepione (doklejone) do określonych produktów alkoholowych znajdujących się w punktach sprzedaży detalicznej, - wydawanych nieodpłatnie na rzecz partnerów handlowych lub przedstawicieli handlowych Napojów słodzonych, w celu umożliwienia partnerowi/przedstawicielowi handlowemu zapoznania się z produktem i przygotowania się do działań marketingowych, - sprzedawanych pakietów promocyjnych na rzecz kontrahentów prowadzących punkty sprzedaży detalicznej, - sprzedawanych Napojów mieszanych.

Interpretacja indywidualna – stanowisko w części prawidłowe i w części nieprawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w zakresie obowiązku lub jego braku naliczenia i zapłaty opłaty od środków spożywczych w odniesieniu do:

-wydawanych nieodpłatnie na rzecz partnerów handlowych Napojów słodzonych, które następnie przekazywane są nieodpłatnie klientom detalicznym w ramach akcji promocyjno-marketingowej – jest prawidłowe,

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00