Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2003-09-22

Opłata za reklamę napojów alkoholowych

Prenumerator „Prawa Przedsiębiorcy” (Piotr L.) przysłał do redakcji list z następującym pytaniem. Czy w związku z niedawnymi zmianami w przepisach należy z tytułu reklamy alkoholu wnosić określone opłaty i kogo dotyczy obowiązek uiszczania opłat? Piotr L. prowadzi hurtownię importowanych napojów alkoholowych, których sprzedaż nieraz reklamuje w swojej firmie.

Piotr Piwowarczyk
prawnik kancelarii radcowskiej
Masz wątpliwości, napisz:
prawo.autorzy@infor.pl
Od 25 maja br. podmioty świadczące usługi, których przedmiotem jest reklama prowadzona zgodnie z przepisami ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi, wnoszą na wyodrębniony rachunek, utworzony w tym celu przez ministra właściwego do spraw kultury fizycznej i sportu, opłatę w wysokości 10 proc. ustalonego umownie wynagrodzenia netto za usługę polegającą na reklamowaniu napoju alkoholowego.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00