Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Postanowienie w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 24.11.2006, sygn. 1472/ROP1/423-356/06/KM, Drugi Mazowiecki Urząd Skarbowy w Warszawie, sygn. 1472/ROP1/423-356/06/KM

Spółka wystąpiła z prośbą o potwierdzenie, że jest uprawniona do traktowania wynagrodzenia wypłacanego sieci sklepów/punktom handlowym za usługi reklamowe i promocyjne oraz za realzację odpowiedniej wysokosci obrotów produktami Spółki jako koszty uzyskania przychodów na podstawie art. 15 ust. 1 updop, zgodnie z którym kosztami uzyskania przychodów są koszty poniesione w celu osiągnięcia przychodów, z wyjatkiem kosztów wyminionych w art. 16 ust. 1 updop.

Pytanie podatnika

POSTANOWIENIE

Na podstawie art. 14a § 4 w związku z art. 14a § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz.60) po rozpatrzeniu wniosku Spółki xxx S.A. z dnia 31.10.2006 r. (data wpływu do tutejszego Urzędu 2.11.2006 r.) w sprawie udzielenia pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie podatnika w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych Naczelnik Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie

postanawia

uznać za prawidłowe stanowisko Spółki

UZASADNIENIE

W dniu 2-11-2006r. do tutejszego Urzędu wpłynął wniosek Podatnika o wydanie pisemnej interpretacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie Podatnika.

Zgodnie ze stanem faktycznym podanym we wniosku przedmiotem działalności gospodarczej Spółki jest produkcja oraz sprzedaż (m.in. pod markami a, b, c, d). Sprzedaż produktów Spółki dokonywana jest bezpośredni do dużych sieci handlowych, które ze względu na odpowiednio duże możliwości jednorazowych zakupów mogą odbierać towar bezpośrednio od Spółki, jak również do hurtowni regionalnych (niezależnych podmiotów gospodarczych), które następnie dystrybuują (odsprzedają )towar do mniejszych punktów handlu detalicznego ( pojedyncze sklepy lub sieci małych sklepów, które nie spełniają wymogów dostaw bezpośrednich).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00