Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Decyzja w sprawie interpretacji prawa podatkowego z dnia 15.06.2007, sygn. 1401/BP-II/4210-30/07/JM, Izba Skarbowa w Warszawie, sygn. 1401/BP-II/4210-30/07/JM

czy w świetle art. 16 ust. 1 pkt 28 ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych /Dz. U. z 2000 r. Nr 54 poz. 654 ze zm./ w brzmieniu obowiązującym od dnia 01 stycznia 2007 r. ponoszone przez Spółkę wydatki na reklamę produktów leczniczych, stanowią w całości koszt uzyskania przychodu Spółki ?

Pytanie podatnika

D E C Y Z J A


Na podstawie art. 233 i art. 239 w związku z art. 14b §5 ustawy z dnia 29.08.1997 r. Ordynacja podatkowa /j. t. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm./ Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie po rozpatrzeniu zażalenia z dnia 07.05.2007 r. (wpływ: 09.05.2007r.) wniesionego na postanowienie Naczelnika Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie z dnia 25.04.2007 r. Nr 1472/ROP1/423 162/07/KM w sprawie udzielenia pisemnej informacji co do zakresu i sposobu zastosowania prawa podatkowego w indywidualnej sprawie Podatnika w przedmiocie podatku dochodowego od osób prawnych


orzeka:


- zmienić postanowienie Naczelnika Drugiego Mazowieckiego Urzędu Skarbowego w Warszawie z dnia 25.04.2007 r. Nr 1472/ROP1/423 162/07/KM i uznać za prawidłowe stanowisko Podatnika zawarte we wniosku z dnia 12.03.2007 r.


U Z A S A D N I E N I E

Sp. z o.o. G (zwana dalej: Spółką, Podatnikiem) wystąpiła w dniu 12.03.2007 r. (data wpływu:13.03.2007 r.) z zapytaniem do Naczelnika Drugiego Urzędu Mazowieckiego w Warszawie, Ze stanu faktycznego przytoczonego we wniosku wynika, że Podatnik prowadzi działalność gospodarczą w zakresie dystrybucji i reklamy produktów leczniczych. Formy i sposoby jej prowadzenia są szczegółowo określone w rozdziale 4 (Reklama produktów leczniczych) ustawy z dnia 06.09.2001 r. prawo farmaceutyczne /Dz. U. z 2004 r. Nr 53 poz. 533 ze zm./. Wydatki ponoszone przez Spółkę są związane z reklamą produktu leczniczego rozumieniu art. 52 i następnych prawa farmaceutycznego i mogą przyjmować następujące formy:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00