Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 31.07.2009, sygn. ILPP2/443-591/09-4/EN, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP2/443-591/09-4/EN

Czy Wnioskodawczyni postąpiła prawidłowo wykazując w miesiącu grudniu 2008 r. wewnątrzwspólnotową dostawę towaru ze stawką 0%, mimo tego że dostawa nie miała miejsca, jednocześnie korygując ją w miesiącu lutym 2009 r.?

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 2 i § 6 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku z dnia 6 maja 2009 r. (data wpływu 8 maja 2009 r.) uzupełnionym pismem z dnia 21 lipca 2009 r. (data wpływu 24 lipca 2009 r.) oraz pismem z dnia 30 lipca 2009 r. (data wpływu 30 lipca 2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokumentowania i korygowania zdarzeń, które nie miały miejsca jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 8 maja 2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie dokumentowania i korygowania zdarzeń, które nie miały miejsca. Wniosek został uzupełniony pismem z dnia 21 lipca 2009 r. (data wpływu 24 lipca 2009 r.) oraz pismem z dnia 30 lipca 2009 r. (data wpływu 30 lipca 2009 r.) o doprecyzowanie stanu faktycznego i własne stanowisko w sprawie.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Wnioskodawczyni prowadzi działalność gospodarczą polegającą na sprzedaży, na terenie kraju i zagranicy, urządzeń do malowania proszkowego. Zainteresowana posiada nr VAT UE.

Dnia 16 grudnia 2008 r. Wnioskodawczyni otrzymała zamówienie od kontrahenta niemieckiego na urządzenia malarni proszkowej na łączną kwotę 26.600,00 EURO.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00