Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 17.02.2010, sygn. IPPB2/415-714/09-3/MK, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB2/415-714/09-3/MK

opodatkowanie przychodu uzyskanego w ramach programu lojalnościowego skierowanego do osób fizycznych będących pracownikami Spółki i członkom ich rodzin, jak również pracownikom i członkom rodzin pracowników Partnerów Spółki

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki przedstawione we wniosku z dnia 14.11.2009 r. (data wpływu 24.11.2009 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodu uzyskanego w ramach programu lojalnościowego skierowanego do osób fizycznych będących pracownikami Spółki i członkom ich rodzin, jak również pracownikom i członkom rodzin pracowników Partnerów Spółki jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 24.11.2009 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie opodatkowania przychodu z tytułu zbycia udziałów w ukraińskiej spółce z ograniczoną odpowiedzialnością.

W przedmiotowym wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Sp. z o.o. (dalej: Spółka lub Organizator) prowadzi sprzedaż detaliczną w około 300 sklepach należących do sieci hipermarketów i supermarketów na terenie całej Polski.

W związku z prowadzoną działalnością, w celu zachęcenia docelowej grupy klientów do dokonywania zakupów w sklepach C, Spółka zamierza uruchomić nową formułę programu lojalnościowego Rodzinka Pracowników, która umożliwi uczestnictwo w tym programie szerszej grupie osób fizycznych (program, program lojalnościowy).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00