Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 31.10.2011, sygn. IPPP3/443-1062/11-2/MPe, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPP3/443-1062/11-2/MPe

w zakresie określenia miejsca świadczenia usług logistyki magazynowej

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t. j. Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2007 r. Nr 112, poz. 770 ze zm.) Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działając w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki, przedstawione we wniosku z dnia 25.07.2011 r. (data wpływu 01.08.2011 r.), o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca świadczenia usług jest nieprawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 01.08.2011 r. wpłynął ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie określenia miejsca świadczenia usług.

W przedmiotowym wniosku został przedstawiony następujący stan faktyczny.

Spółka F. Sp. z o.o. prowadzi działalności gospodarczą polegającą na świadczeniu usług transportowych, spedycyjnych i logistycznych dla klientów polskich i zagranicznych. Opis ogólnych warunków wykonywania usług logistycznych:

Świadczenie usług logistycznych odbywa się w wynajętych przez Spółkę magazynach od spółek trzecich na podstawie umowy najmu. W ramach świadczenia usług logistycznych Spółka przyjmuje towar klienta na magazyn i wykonuje usługi na towarze klienta zgodnie z umową.

Spółka zapewnia wykwalifikowanych pracowników i kadrę zarządzającą dla realizacji postanowień umów z poszczególnymi klientami. Produkty przyjmowane na magazyny podlegają procedurze kontroli jakości na każdym etapie tj. przyjęciu na magazyn, składowania, przygotowaniu zamówień, wysyłki produktu. Procedury kontroli jakości są przygotowywane przez dział jakości indywidualnie dla każdego klienta zgodnie z jego wymaganiami. Dla ochrony mienia przyjmowanego w celu świadczenia usług logistycznych F. korzysta z usług wyspecjalizowanych firm jak również stosuje własne procedury wewnętrzne zwiększające bezpieczeństwo towarów klientów. Powierzchnia magazynowa nie jest udostępniana usługobiorcy do swobodnego użytku.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00