Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 17.12.2013, sygn. IPPB5/423-752/13-2/IŚ, Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie, sygn. IPPB5/423-752/13-2/IŚ

Możliwość odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków na nabycie nowych technologii (Rozwiązanie CRM)

Na podstawie art. 14b § 1 i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (t.j. Dz.U. z 2012 r., poz. 749) oraz § 7 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 czerwca 2007 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz.U. Nr 112, poz. 770 ze zm.) - Dyrektor Izby Skarbowej w Warszawie działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Babku przedstawione we wniosku z dnia 20.09.2013 r. (data wpływu 23.09.2013 r.) o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków na nabycie nowych technologii (Rozwiązanie CRM) jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 23.09.2013 r. został złożony ww. wniosek o udzielenie pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku dochodowego od osób prawnych w zakresie możliwości odliczenia od podstawy opodatkowania wydatków na nabycie nowych technologii (Rozwiązanie CRM).

We wniosku zostało przedstawione następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawca (lub Bank) jest bankiem komercyjnym oferującym usługi dla klientów indywidualnych oraz instytucjonalnych, w tym w szczególności dla sektora rolno-spożywczego.

W celu wzrostu efektywności, dynamicznego rozwoju sieci placówek, wzmocnienia wiodącej pozycji w sektorze rolno-spożywczym, a także wzbogacenia oferty produktowej Bank wdrożył Rozwiązanie CRM - zarządzanie relacjami z klientami (dalej: CRM), które pozwala na automatyzację procesów sprzedaży.

Wdrożenie w Banku CRM umożliwiło Wnioskodawcy uzyskanie szeregu korzyści, wśród których można wyróżnić:

  • zarządzanie działaniami prowadzącymi do pozyskania nowych klientów (ang. Lead management),
  • automatyzację procesów:
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00