Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 06.04.2016, sygn. ILPP1/4512-1-57/16-2/AP, Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu, sygn. ILPP1/4512-1-57/16-2/AP

Podatek od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów w celach reklamowo-promocyjnych oraz opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów (standów) o charakterze reklamowym, promocyjnym oraz informacyjnym.

Na podstawie art. 14b § l i § 6 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2015 r., poz. 613, z późn. zm.) oraz § 6 pkt 4 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 22 kwietnia 2015 r. w sprawie upoważnienia do wydawania interpretacji przepisów prawa podatkowego (Dz. U. z 2015 r., poz. 643) Dyrektor Izby Skarbowej w Poznaniu działający w imieniu Ministra Finansów stwierdza, że stanowisko Spółki A przedstawione we wniosku z dnia 28 grudnia 2015 r. (data wpływu 14 stycznia 2016 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów w celach reklamowo-promocyjnych oraz opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów (standów) o charakterze reklamowym, promocyjnym oraz informacyjnym jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 14 stycznia 2016 r. został złożony ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie opodatkowania nieodpłatnego przekazania towarów w celach reklamowo-promocyjnych oraz opodatkowania nieodpłatnego wydania materiałów (standów) o charakterze reklamowym, promocyjnym oraz informacyjnym.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny.

Spółka A. (dalej jako Spółka, Wnioskodawca) jest czynnym zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i usług.

Podstawą działalności Spółki jest produkcja oraz sprzedaż słodyczy, bakalii, napojów jak i przypraw (dalej jako towary lub asortyment). Asortyment ten sprzedawany jest na rzecz sieci handlowych, hurtowni o profilu spożywczym, innych odbiorców trudniących się obrotem artykułami spożywczymi, jak również klientom instytucjonalnym oraz przedstawicielom handlowym (dalej razem jako Kontrahenci).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00