Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 15.09.2017, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.138.2017.2.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.138.2017.2.AK

w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem i obsługą akcji promocyjnych

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 art. 14r ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2017 r., poz. 1537), Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko przedstawione we wniosku wspólnym z dnia 9 maja 2017 r. (data 14 czerwca 2017 r.) uzupełnionym pismem z dnia 4 sierpnia 2017 r. (data wpływu 9 sierpnia 2017 r.) na wezwanie organu Nr 0114-KDIP3-2.4011.138.2017.1.AK z dnia 26 lipca 2017 r. o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem i obsługą akcji promocyjnych - jest:

  • prawidłowe odnośnie wariantu przedstawionego w punkcie A,
  • nieprawidłowe - odnośnie wariantu przedstawionego w punkcie B.

UZASADNIENIE

W dniu 14 czerwca 2017 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek wspólny o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizowaniem i obsługą akcji promocyjnych.

We wniosku przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Wnioskodawcy: A. Spółka z o.o. sp.k. (wnioskodawca główny, strona postępowania), P. Sp. z o.o. (strona zainteresowana) oraz F. sp. z o.o. (strona zainteresowana), planują rozpocząć współpracę w zakresie działań marketingowo-promocyjnych. Kontrahenci P. Sp. z o.o. oraz F. sp. z o.o. planują zlecić Spółce (A Spółka z o.o. sp.k.) organizację akcji promocyjnych. Spółka wystąpi w roli organizatora akcji promocyjnych, Kontrahent wystąpi w roli zleceniodawcy i fundatora akcji promocyjnych. W każdym przypadku podmiotem w stosunku do którego uczestnicy akcji promocyjnych mają roszczenie o wydanie nagrody oraz który rozpatruje ich ewentualne reklamacje jest Spółka.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00