Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 03.12.2018, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.520.2018.2.AK, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.520.2018.2.AK

Określenie płatnika oraz jego obowiązków z tytułu przekazywanych nagród w konkursach.

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2018 r., poz. 800 ze zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku (data wpływu 27 września 2018 r.) oraz piśmie z dnia 6 listopada 2018 r. stanowiącym odpowiedź na wezwanie organu z dnia 25 października 2018 r. Nr 0114-KDIP3-2.4011.520.2018.1.AK o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia płatnika oraz jego obowiązków z tytułu przekazywanych nagród w konkursach - jest prawidłowe

UZASADNIENIE

W dniu 27 września 2018 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie określenia płatnika oraz jego obowiązków z tytułu przekazywanych nagród w konkursach.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny i zdarzenie przyszłe.

Spółka) prowadzi działalność gospodarczą głównie w zakresie dystrybucji produktów spożywczych. W ramach tej działalności Spółka sprzedaje produkty podmiotom prowadzącym działalność gospodarczą - sprzedawcom detalicznym i hurtowym, w tym będącym osobami fizycznymi prowadzącymi działalność gospodarczą (dalej: Kontrahenci), którzy dokonują ich dalszej sprzedaży. Spółka jest też odpowiedzialna za promocję tych produktów oraz marki na polskim rynku. Wśród działań promocyjnych wymienić można konkursy adresowane do pracowników Kontrahentów, którzy zajmują się sprzedażą/dystrybucją produktów Spółki (dalej: Sprzedawcy). Intencją takich akcji jest:

  1. stymulowanie inicjatywy oraz pomysłowości Sprzedawców w zakresie promocji marki oraz produktów Spółki (np. poprzez nagradzanie najlepszych ekspozycji sklepowych wykonanych przez Sprzedawców),
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00