Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 28.01.2020, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.589.2019.2.JK2, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-2.4011.589.2019.2.JK2

obowiązki płatnika w związku w związku z wdrożeniem programu rabatowego

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 4 listopada 2019 r. (data wpływu 13 listopada 2019 r.) uzupełnionym pismem z dnia 20 stycznia 2020 r. (data nadania 21 stycznia 2020 r., data wpływu 24 stycznia 2020 r.) na wezwanie Nr 0114-KDIP3-2.4011.589.2019.1.JK2 z dnia 9 stycznia 2020 r. (data nadania 10 stycznia 2020 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z wdrożeniem programu rabatowego jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 13 listopada 2019 r. wpłynął do tutejszego organu ww. wniosek o wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika w związku z wdrożeniem programu rabatowego.

Z uwagi na braki formalne, pismem z dnia 9 stycznia 2020 r. (data nadania 10 stycznia 2020 r.) Nr 0114-KDIP3-2.4011.589.2019.1.JK2 wezwano Wnioskodawcę do uzupełnienia wniosku.

Pismem z dnia 20 stycznia 2020 r. (data nadania 21 stycznia 2020 r., data wpływu 24 stycznia 2020 r.) Wnioskodawca uzupełnił wniosek w terminie.

We wniosku i uzupełnieniu przedstawiono następujące zdarzenie przyszłe.

Spółka jest generalnym importerem i dystrybutorem samochodów marki X w Polsce. Sprzedaż samochodów klientom indywidualnym oraz instytucjonalnym odbywa się poprzez sieć dealerską, którą stanowią niezależne podmioty. Spółka wspiera sprzedaż poprzez prowadzenie m.in. odpowiedniej polityki produktowej, marketingowej oraz rabatowej.

Dążąc do wzrostu sprzedaży poprzez promowanie i budowanie marki X, Spółka pragnie zaoferować określonej grupie, tj. członkom zarządu, rady nadzorczej, zgromadzenia wspólników, udziałowcom i pracownikom Spółki (zwanymi dalej Uczestnikami) udział w programie rabatowym na samochody marki X.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00