Porada
Czy przekazanie nagród ewidencjonować na kasie fiskalnej
Spółka świadczy usługi marketingowo/promocyjne, gdzie następuje wydawanie towarów w ramach tych usług jako nagrody konkursowe, przy czym Spółka wykazuje sprzedaż towaru jako odrębną od świadczonej usługi marketingowej transakcję na rzecz zlecających usługi marketingowe.
Czy z uwagi na wydawanie różnego rodzaju nagród (np. telewizorów itp.) w ramach akcji promocyjnych, zarówno na rzecz pracowników zlecających firm, jak i o osób fizycznych nie związanych ze zlecającym usługę marketingową, czy spółka ma obowiązek ewidencjonować wydania na kasie fiskalnej w 2014 i 2015 r.? Spółka czyni to poprzez wystawienie faktury wewnętrznej ale czy postępuje prawidłowo? Czy ma tu znaczenie kto finansuje zakup nagród? Czy faktura dla zlecającego powinna opiewać na pełną wartość wydanych nagród czy tylko na prowizje?
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right