Wersja obowiązująca od 2009-08-05 do 2011-07-07
[Egzamin] 1. Egzamin składa się z dwóch części:
1) egzaminu pisemnego, przeprowadzanego w formie testu, zawierającego zbiór pytań i odpowiedzi wielokrotnego wyboru, mającego na celu sprawdzenie wiedzy kandydata,
2) egzaminu praktycznego, mającego na celu sprawdzenie umiejętności przeprowadzenia kontroli oraz zachowania się kandydata w czasie wykonywania czynności kontrolnych.
2. [4] Egzamin pisemny odbywa się w ośrodku szkolenia, w którym prowadzone było szkolenie teoretyczne, a egzamin praktyczny odbywa się w punktach kontrolnych Inspekcji Transportu Drogowego wskazanych przez komisję, o której mowa w § 8 ust. 1.
3. Każde pytanie testowe ocenia się następująco:
1) odpowiedź prawidłowa – 1 punkt,
2) odpowiedź nieprawidłowa lub brak odpowiedzi – zero punktów.
4. Główny Inspektor opracowuje, w uzgodnieniu z ministrem właściwym do spraw transportu, zbiór testów egzaminacyjnych oraz ćwiczeń praktycznych.
5. Część pisemną egzaminu uważa się za zdaną w razie uzyskania przez kandydata co najmniej 70% odpowiedzi prawidłowych.
6. Egzamin praktyczny uważa się za zdany w przypadku uzyskania przez kandydata pozytywnej oceny, wyrażonej przez większość członków komisji egzaminacyjnej, o której mowa w § 8.
7. Egzamin uważa się za zdany w przypadku zdania przez kandydata zarówno egzaminu pisemnego, jak i egzaminu praktycznego.
[4] § 9 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 lipca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków odbywania praktyki, sposobu organizacji kursów specjalistycznych i przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych dla kandydatów na inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. Nr 115, poz. 970). Zmiana weszła w życie 5 sierpnia 2009 r.
Wersja obowiązująca od 2009-08-05 do 2011-07-07
[Egzamin] 1. Egzamin składa się z dwóch części:
1) egzaminu pisemnego, przeprowadzanego w formie testu, zawierającego zbiór pytań i odpowiedzi wielokrotnego wyboru, mającego na celu sprawdzenie wiedzy kandydata,
2) egzaminu praktycznego, mającego na celu sprawdzenie umiejętności przeprowadzenia kontroli oraz zachowania się kandydata w czasie wykonywania czynności kontrolnych.
2. [4] Egzamin pisemny odbywa się w ośrodku szkolenia, w którym prowadzone było szkolenie teoretyczne, a egzamin praktyczny odbywa się w punktach kontrolnych Inspekcji Transportu Drogowego wskazanych przez komisję, o której mowa w § 8 ust. 1.
3. Każde pytanie testowe ocenia się następująco:
1) odpowiedź prawidłowa – 1 punkt,
2) odpowiedź nieprawidłowa lub brak odpowiedzi – zero punktów.
4. Główny Inspektor opracowuje, w uzgodnieniu z ministrem właściwym do spraw transportu, zbiór testów egzaminacyjnych oraz ćwiczeń praktycznych.
5. Część pisemną egzaminu uważa się za zdaną w razie uzyskania przez kandydata co najmniej 70% odpowiedzi prawidłowych.
6. Egzamin praktyczny uważa się za zdany w przypadku uzyskania przez kandydata pozytywnej oceny, wyrażonej przez większość członków komisji egzaminacyjnej, o której mowa w § 8.
7. Egzamin uważa się za zdany w przypadku zdania przez kandydata zarówno egzaminu pisemnego, jak i egzaminu praktycznego.
[4] § 9 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 14 lipca 2009 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie szczegółowych warunków odbywania praktyki, sposobu organizacji kursów specjalistycznych i przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych dla kandydatów na inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. Nr 115, poz. 970). Zmiana weszła w życie 5 sierpnia 2009 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-02-06 do 2009-08-04
[Egzamin] 1. Egzamin składa się z dwóch części:
1) egzaminu pisemnego, przeprowadzanego w formie testu, zawierającego zbiór pytań i odpowiedzi wielokrotnego wyboru, mającego na celu sprawdzenie wiedzy kandydata,
2) egzaminu praktycznego, mającego na celu sprawdzenie umiejętności przeprowadzenia kontroli oraz zachowania się kandydata w czasie wykonywania czynności kontrolnych.
2. Egzamin pisemny odbywa się w ośrodku szkolenia, w którym odbywało się szkolenie teoretyczne, natomiast egzamin praktyczny – w miejscach, w których odbywała się praktyka z zakresu kontroli.
3. Każde pytanie testowe ocenia się następująco:
1) odpowiedź prawidłowa – 1 punkt,
2) odpowiedź nieprawidłowa lub brak odpowiedzi – zero punktów.
4. Główny Inspektor opracowuje, w uzgodnieniu z ministrem właściwym do spraw transportu, zbiór testów egzaminacyjnych oraz ćwiczeń praktycznych.
5. Część pisemną egzaminu uważa się za zdaną w razie uzyskania przez kandydata co najmniej 70% odpowiedzi prawidłowych.
6. Egzamin praktyczny uważa się za zdany w przypadku uzyskania przez kandydata pozytywnej oceny, wyrażonej przez większość członków komisji egzaminacyjnej, o której mowa w § 8.
7. Egzamin uważa się za zdany w przypadku zdania przez kandydata zarówno egzaminu pisemnego, jak i egzaminu praktycznego.