Wersja obowiązująca od 2011-05-01 do 2012-04-16
[Legitymacja inspektora transportu drogowego] 1. Inspektor transportu drogowego, na okres zatrudnienia w Inspekcji Transportu Drogowego, otrzymuje legitymację służbową, zwaną dalej „legitymacją".
2. Legitymacja jest dokumentem potwierdzającym uprawnienia inspektora transportu drogowego do wykonywania zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
3. Legitymację wydaje Główny Inspektor Transportu Drogowego, zwany dalej „Głównym Inspektorem".
4. [1] Legitymacja jest ważna przez okres dwóch lat od dnia 1 lipca roku wydania do dnia 30 czerwca roku upływu ważności, z zastrzeżeniem, że legitymacje wydane po dniu 1 lipca roku wydania są ważne przez okres odpowiednio krótszy.
5. Wzór legitymacji określa załącznik nr 1 [2] do rozporządzenia.
[1] § 2 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
[2] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-05-01 do 2012-04-16
[Legitymacja inspektora transportu drogowego] 1. Inspektor transportu drogowego, na okres zatrudnienia w Inspekcji Transportu Drogowego, otrzymuje legitymację służbową, zwaną dalej „legitymacją".
2. Legitymacja jest dokumentem potwierdzającym uprawnienia inspektora transportu drogowego do wykonywania zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
3. Legitymację wydaje Główny Inspektor Transportu Drogowego, zwany dalej „Głównym Inspektorem".
4. [1] Legitymacja jest ważna przez okres dwóch lat od dnia 1 lipca roku wydania do dnia 30 czerwca roku upływu ważności, z zastrzeżeniem, że legitymacje wydane po dniu 1 lipca roku wydania są ważne przez okres odpowiednio krótszy.
5. Wzór legitymacji określa załącznik nr 1 [2] do rozporządzenia.
[1] § 2 ust. 4 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
[2] Załącznik nr 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 8 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-07-05 do 2011-04-30
1. Inspektor transportu drogowego, na okres zatrudnienia w Inspekcji Transportu Drogowego, otrzymuje legitymację służbową, zwaną dalej legitymacją".
2. Legitymacja jest dokumentem potwierdzającym uprawnienia inspektora transportu drogowego do wykonywania zadań wynikających z przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym.
3. Legitymację wydaje Główny Inspektor Transportu Drogowego, zwany dalej Głównym Inspektorem".
4. Legitymacja ważna jest przez okres jednego roku.
5. Wzór legitymacji określa załącznik nr 1 do rozporządzenia.