Wersja obowiązująca od 2011-05-01 do 2012-04-16
[Zdeponowanie i zwrot legitymacji] 1. Inspektor transportu drogowego jest obowiązany zdeponować legitymację u wojewódzkiego inspektora transportu drogowego w przypadku: [7]
1) wyjazdu za granicę i nieuzyskania zgody na jej wywóz,
2) uzyskania urlopu bezpłatnego lub wychowawczego,
3) zawieszenia w czynnościach służbowych,
4) usprawiedliwionej nieobecności w pracy trwającej ponad 3 miesiące.
2. [8] Inspektor transportu drogowego za pośrednictwem właściwego dla miejsca zatrudnienia wojewódzkiego inspektora transportu drogowego zwraca legitymację Głównemu Inspektorowi w przypadku ustania stosunku pracy. Jeżeli stosunek pracy ustał na skutek zgonu inspektora transportu drogowego, zwrotu legitymacji dokonuje członek jego rodziny lub przełożony.
[7] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
[8] § 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
Wersja obowiązująca od 2011-05-01 do 2012-04-16
[Zdeponowanie i zwrot legitymacji] 1. Inspektor transportu drogowego jest obowiązany zdeponować legitymację u wojewódzkiego inspektora transportu drogowego w przypadku: [7]
1) wyjazdu za granicę i nieuzyskania zgody na jej wywóz,
2) uzyskania urlopu bezpłatnego lub wychowawczego,
3) zawieszenia w czynnościach służbowych,
4) usprawiedliwionej nieobecności w pracy trwającej ponad 3 miesiące.
2. [8] Inspektor transportu drogowego za pośrednictwem właściwego dla miejsca zatrudnienia wojewódzkiego inspektora transportu drogowego zwraca legitymację Głównemu Inspektorowi w przypadku ustania stosunku pracy. Jeżeli stosunek pracy ustał na skutek zgonu inspektora transportu drogowego, zwrotu legitymacji dokonuje członek jego rodziny lub przełożony.
[7] § 6 ust. 1 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. a) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
[8] § 6 ust. 2 w brzmieniu ustalonym przez § 1 pkt 5 lit. b) rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 23 grudnia 2010 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie wzoru legitymacji służbowej i odznaki identyfikacyjnej inspektorów transportu drogowego oraz oznakowania pojazdów służbowych Inspekcji Transportu Drogowego (Dz.U. z 2011 r. Nr 17, poz. 80). Zmiana weszła w życie 1 maja 2011 r.
Wersja archiwalna obowiązująca od 2002-07-05 do 2011-04-30
1. Inspektor transportu drogowego jest obowiązany zdeponować legitymację u Głównego Inspektora w przypadku:
1) wyjazdu za granicę i nieuzyskania zgody na jej wywóz,
2) uzyskania urlopu bezpłatnego lub wychowawczego,
3) zawieszenia w czynnościach służbowych,
4) usprawiedliwionej nieobecności w pracy trwającej ponad 3 miesiące.
2. Inspektor transportu drogowego zwraca legitymację Głównemu Inspektorowi w przypadku ustania stosunku pracy; jeżeli stosunek pracy ustał na skutek zgonu inspektora transportu drogowego, zwrotu legitymacji dokonuje członek rodziny lub przełożony.