Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Interpretacja

Interpretacja indywidualna z dnia 27.09.2019, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.285.2019.1.RMA, Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.285.2019.1.RMA

rozliczenia usług związanych z dystrybucją bonów towarowych

Na podstawie art. 13 § 2a, art. 14b § 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2019 r., poz. 900, z późn. zm.) Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej stwierdza, że stanowisko Wnioskodawcy przedstawione we wniosku z dnia 24 czerwca 2019 r. (data wpływu 28 czerwca 2019 r.) uzupełnionym pismem z dnia 9 września 2019 r. (data wpływu 16 września 2019 r.) na wezwanie tyt. Organu z dnia 20 sierpnia 2019 r. nr 0114-KDIP1-3.4012.285.2019.1.RMA (doręczone Stronie w dniu 3 września 2019 r.) o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia usług związanych z dystrybucją bonów towarowych - jest prawidłowe.

UZASADNIENIE

W dniu 28 czerwca 2019 r. wpłynął ww. wniosek o wydanie interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie rozliczenia usług związanych z dystrybucją bonów towarowych. Złożony wniosek został uzupełniony pismem z dnia 9 września 2019 r. (data wpływu 16 września 2019 r.) na wezwanie tyt. Organu z dnia 20 sierpnia 2019 r. nr 0114-KDIP1-3.4012.285.2019.1.RMA.

We wniosku przedstawiono następujący stan faktyczny:

Wnioskodawca jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, której głównym przedmiotem działalności gospodarczej jest udostępnianie za pośrednictwem portalu internetowego na rzecz nabywców końcowych (dalej: Nabywcy), bonów wymienialnych na towary lub usługi (dalej: Bony), oferowane przez osoby trzecie (dalej: Sprzedawców), na rzecz których Spółka świadczy usługi promocyjno-marketingowe.

W przedmiotowym zakresie Spółka zawiera z poszczególnymi Sprzedawcami umowy o współpracę, które obejmują swoim zakresem:

  1. zobowiązanie Spółki do świadczenia na rzecz Sprzedawców za pośrednictwem portalu internetowego usług promocyjno-marketingowych, w zakresie reklamowania oferowanych przez Sprzedawców towarów lub usług,
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00